Alla inlägg den 25 februari 2007

Av emme - 25 februari 2007 17:28

Äsch.. nu har det varit tjafs hela helgen mellan Simon o Maria o MIG har hon åxå dragit in i bråket..påstår att JAg sett till att Simon kastat ut grabben så att jag o mina barn ska kunna flytta in!! Den där människan är ju bara för mycket...vi SKA INTE flytta ihop.. vi har ju för helskotta bara varit tillsammans i lite mer än ett halvår.. vill inte flytta ihop med honom heller, inte än.. eftersom han inte kan hålla sig nykter o drogfri..Maria o sonen var dit idag o hämtade hans möbler..det märktes på Simon att han var ledsen o besviken.. i alla år har pojken bott hemma hos honom, så visst 17 gör det ont.. Simon har inte drogat alla åren.. till o från under de år han levde med Petra och med Kattis.. ja han har en hel del "kärringar" i bagaget..

Maria åkte till slut iaf.. har hjälpt Simon med att få iordning i lägenheten.. trots att han varit på dåligt humör har han inte varit det mot mig. Vi har pratat så mycket.Haft det riktigt mysigt trots allt slit.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards