Alla inlägg under december 2006

Av emme - 28 december 2006 23:29

Jag åkte hem på eftermiddan igår. Simon låg hela dagen. Jag vaknade på natten av att han var in o spydde..blä... blir så less o trött..han sov när jag gick. Men han ringde på kvällen, låg fortfarande i sängen då.. hade inte orkat tagit sig upp ur sängen på hela dagen.. hans som hade tagit hand om Teo..Idag har vi bara pratat några gånger.. han har legat o varit klen idag med..SA han iallfall.. men det har varit tyst efter klockan åtta ikväll.. vet inte om han är ute o super eller om han ligger hemma o sover.. känns som om jag inte bryr mig om vilket..


Av emme - 25 december 2006 20:43

Barnen åkte till sin pappa.. jag åkte hem till Simon.. han var bakis.. men vi tog en taxi ut till hans brorsa med fru.. gick över till deras granne där det var fest.. hade kul trots att simon blev så där jobbigt packad igen..själv drack jag fyra cider på hela kvällen.. vi åkte hem med taxi efter halv två.. fanskapet var så jäkla full att han mer eller mindre ramlade in i hallen hemma hos sig.. jag klev bara över honom.. orkade inte bry mig.. vaknade på natten av att han KRYPER in i sovrummet.. fortfarande lika packad.. vände ryggen till o somna om..


Av emme - 24 december 2006 20:40

Julafton med barnen.. vi har haft det så mysigt... ätit gott o bara myst i soffan framför tv:n.. trots att vi är så få har vi försökt gjort det bästa av julen.

Pratade med Simon.. han var hos sin brorsa...full som ett ägg.. himla tur att vi inte firar jul ihop... alkohol o barn går INTE ihop... något som aldrig har funnits i mitt hem när barnen är hemma.. och ABSOLUT INTE på julafton..

Av emme - 23 december 2006 20:38

Jag åkte hem runt ett. Simons barn skulle komma på "julfika". Han ville att jag skulle stanna men jag ville hem o fixa själv innan morgondagen.. sen har vi ju ändå inte varit tillsammans så länge än att jag tycker vi ska  julfira tillsammans..


Av emme - 22 december 2006 20:35

Jag åkte hem till Simon på eftermiddan. Vi satt hemma hos honom hela kvällen, vi har pratat mycket. Han berättade att han har mått dåligt sen han kom hem från avgiftningen, har haft självmordstankar.. varför har han inte sagt något?!

Jag vill ju kunna hjälpa honom, men han släpper inte in mig!

Av emme - 21 december 2006 20:32

Simon ringde vid lunch..han var inte pigg..jag sa att jag hoppas att han kommer hit..-vi får se. fick jag bara till svar.-Du kan ju komma hit istället sa han.

Han svarar inte när  jag säger att jag älskar honom, skämtar bara bort det.

Jag ringde till honom när klockan var runt fyra..

Äldsta grabben svarade att han låg o sov.

Han har inte ringt på hela kvällen..

klockan elva ringde jag men då hade han stängt av mobilen.

Är så jävla besviken. Ok.. han har druckit, men höra av sig kan han väl göra?!

Av emme - 20 december 2006 20:30

Simon ringde vid halv sju ikväll.. han hade tagit en öl.. messade till honom runt tio men har inte hört något från honom.. måste slå bort jobbiga tankar.. han måste göra jobbet själv..kan bara hoppas att han inte tar något annat..han ringde 00.20....långt ifrån nykter,,


Av emme - 19 december 2006 20:26

Vi har haft en så fin vecka nu.. Simon har i stort sett sovit här hela veckan men inatt sov han hemma.. men han kom hit vid 8 i morse..han duschade här o vi låg o mös lite..åkte ner på stan o handlade julklappar, han verkade på bra humör idag.. men jag får ändå en oroskänsla vissa stunder..så rädd att han ska lämna mig, varför känenr jag så?.. jag känner ju ändå ibland att han älskar mig..men han har inte sagt det sen han kom hem..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards