Alla inlägg under december 2006

Av emme - 13 december 2006 20:16

Han ringde klockan ett.. han satt på tåget hem...Han kom hem till mig vid femtiden..men det tog väl en tjugo minuter inna jag fick krypa in i hans famn..Teo skulle ju pussa på husse först..

ÄNTLIGEN.. har saknat honom!!

Av emme - 12 december 2006 20:13

Simon ringde.. han åker hem i morgon oavsett vad soc säger.. det är nåt strul med vilka som ska betala hans behandling.. ingen vill ta på sig ansvaret.. medicinskt är han färdigbehandlad.. så läkarna kan inte hålla honom kvar..(de vill helt enkelt inte, kostar landstinget för mycket) och soc anser att han ska vara kvar.. jäkla tjafs bara... ska han bara hem igen utan fortsatt stöd? nu när han för en gångs skull var motiverad?!

Av emme - 8 december 2006 20:11

Har pratat med Simon två gånger idag.. han blir kvar en vecka till iaf.. det är nytt möte på tisdag.. han var less/uttråkad..

Själv har jag bara varit hemma idag.. trött.. har ju både mina barn att ta hand om(visserligen är de stora båda två men) och min hund samt Simons Teo.. det blir lite mycket.. men det funkar..fan ..saknar honom

Av emme - 7 december 2006 20:05

Usch...idag var han skitförbannad..det var rent ut sagt jobbigt att prata med honom i telefon..strul med FK o Soc igen..han var nära på att åka hem men jag pratade med honom och fick honom iaf att lugna ner sig och iaf vänta ett par dagar. Han skickade sms lite senare.. soc kommer till hemmet i morgon så han skulle iaf vänta till dess..

Av emme - 6 december 2006 20:03

Har pratat med Simon.. han mådde lite bättre idag..han sa att han ska göra som läkarna vill nu istället för att göra som han själv vill.. han längtar hem men vill försöka fixa det här nu..


Av emme - 5 december 2006 20:01

Fick ett glatt sms i morse..han skulle göra det bästa av dagen..men sedan ringde han och bad mig övertala honom att stanna.. strul med försäkringskassan och soc.. han orkade inte mer sa han

Av emme - 3 december 2006 19:43

Har fått många sms av honom.. vi har pratat mycket..han har varit ledsen på telefon flera gånger.. gråtit och mått allmänt skit.. han är ju ganska fullpetad med medicin nu åxå.. de har sagt nu att de ska trappa ner på medicin.. Simon mådde inte bra i natt.Blodtrycket hade stigit så hemskt på honom så de var tydligen in o kollade honom flera gånger under natten.

Petra (x-et) har tydligen åxå ringt o tjatat på honom ang nåt strul med försäljningen av deras företag som de drev tillsammans tidigare.. vad det handlade om fattade jag inte riktigt.. men hon hade väl bråkat om annat åxå.. fan kan hon inte ge sig.. det var ju över mellan dem sedan länge.. även om de var tillsammans då han o jag träffades.. men de har levt isär sedan i våras..kan hon för 17 inte låta han vara nu.

Fick ett sms av simon i morse.. han längtar hem.. pratat flera gånger idag..fick ett sms sent ikväll..han skrev "Vill du ska veta att du betyder mycket för mig"..tydligen är det nåt strul med försäkringskassan ang vilken typ av ersättning han ska ha om han överhuvudtaget får någon ersättning..bara det strulet gör att han är less nu o bara vill hem..


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards