Alla inlägg under oktober 2006

Av emme - 29 oktober 2006 19:06

Han låg hela dagen idag med.. jag stannade kvar till halv fem sedan var jag tvungen att åka hem..Jag hoppas han menar allvar med att kliva av.. vet inte om jag orkar med det här..

Av emme - 28 oktober 2006 19:02

Jag åkte hem till simon igår.. mina barn var ´hos sin pappa.. jag sov kvar..simon var inte nykter.. och han hade rökt på åxå.. jag fixade mat.. då däckade han iaf till slut.. skönt.. han låg hela dagen idag..vill kliva av nu säger han..han vill bli ren..han låg och grät, hade ont när drogerna gick ur kroppen.Det gjorde ont i mig åxå av att se honom, men jag höll om honom hela natten..fanns där för honom.. han sa att han börjar känna kärlek till mig men är rädd för att visa sig sårbar..


Av emme - 26 oktober 2006 18:57

Han åkte iväg o jobbade igår.. men ringde kl nio på kvällen.. inte nykter...Idag var jag o tösen ner på stan.. vi var hem till Simon.. men han var tyvärr inte nykter..Todde (hans sons polare) var tydligen iväg o köpte röka..hur fan kan han som pappa acceptera att ens egen unge håller på åxå!!! Även om han själv pundar behöver han för fan inte uppmuntra sin egen unge!!..jag o tösen åkte hem vi vände i stort sett i dörren.. vill inte att hon ska behöva se sån skit..!!jag fixar inte det här!!.. mina barn ska inte se sånt skit.. vet inte om jag vill fortsätta.. men jag tycker ju så mycket om honom..

Av emme - 24 oktober 2006 18:52

Han ringde  i morse.. han hade tagit Haldol igår..köpt 10 av någon..druckit en starköl i morse.. han ringde igen mot kvällen, ville att jag skulle komma dit, men jag sa att jag inte kunde.. har inga pengar o ingen som passar ungarna.,,han ringde igen vid 21-tiden.."Jag kommer hem till dig nu!"...-Du kan ju inte köra bil ikväll, svarade jag.."Hejdå"..sa han bara o lade på luren..Klockan tio knackade det på dörren... hur han kom ut det vet jag inte.. Fullpetad var han iaf..han hade druckit o dragit en splitt..(vad nu de är för något)..vi hade het sex på köksgolvet..hrm...han visar betydligt mer intresse när han är påverkad.. vad 17 betyder det? har han kemiska känslor för mig elelr finns det något äkta där under?

Av emme - 23 oktober 2006 18:48

Simon var hemma från ÖV idag igen.... vi pratade en sväng på fm sen ringde han på em.. så fort jag säger att jag tycker om honom börjar han prata om annat.. som om han inte vill höra..

Han ringde runt 21 då hade han skjutsat hem grabben, han har knaprat piller under dagen och tagit några öl nu mot kvällen.. han sa att han var låg.. mådde inte bra.. han sa åxå att han skulle ringa senare men det har varit tvärtyst från honom.

Jag blir så rädd och ledsen..varför gör han så här mot sig själv? Vad är det som plågar honom?

Av emme - 21 oktober 2006 18:44

Simon missade ÖV i går..han åkte hem vid 10-tiden tillsammans med Teo.. vi pratade en sväng på kvällen..

Han kom och hämtade mig och tösen i förmiddags.. lillgrabben hans hade fotbollsmatch.. vi var tillsammans hela dagen..han sa attt han var glad att vi kom dit idag.. sa det var skönt att umgås hela dagen.. men jag saknar hans närhet.. är "smekmånaden" redan över?

Av emme - 19 oktober 2006 18:42

Simon kom hit idag.. vi har pratat flera gånger i veckan.. han har haft ångest men vill ändå inte prata om vad han gjort de här dagarna..han verkade så långt borta i tankarna idag.. det var knappt att han tog i mig.. känner mig överflödig och nästan klängig mot honom. Vi älskade men han verkar inte alls vara "här"


Av emme - 16 oktober 2006 18:35

Nu har han varit full i flera dagar.. Teo har varit hos mig.. vill inte att hunden ska vara hos simon i det skick han är..Simon ringde idag.. tjafs med någon.. vet inte ve.. Simon sa bara.."Han vill ta mig ner i fallet"..fattade inte ett ord av vad han sa..lät så väck...något hade han tagit iaf men vet inte om han rökt på eller om han är fullpetad med piller eller om han "enbart" var full..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards