Alla inlägg under november 2006

Av emme - 30 november 2006 19:40

Fick sms tidigt i morse.."nyligen vaknat,mår skitdåligt.Jävligt ledsen för allt jag gjort".

Han ringde 2 gånger idag..kändes svårt, vill ju kunna stötta honom, men saknar honom så mycket.Vill inte att han ska höra hur ledsen jag är.Det är ju så tomt utan honom. Fick sms sent ikväll..

"Hej gumman,sov så gott.Älskar dig" Då kom tårarna..FAN!! Jag längtar efter honom.Han måste fixa det här nu.Älskar honom.

Av emme - 29 november 2006 19:35

Simon ringde från ÖV, han skulle in på samtal med läkare o behandlingspersonal, han ringde igen efter en timme väntade på besked då om han skulle få åka eller inte.

Vid elva ringde han igen, han hade bara en timme på sig att packa innan taxin skulle komma o hämta honom. Han ringde senare från Taxin..väck som 17.. hade väl skyndat o peta i sig allt han hade hemma antagligen..han sa att han skulle försöka ringa mot kvällen när han installerat sig på hemmet. Hans brorsa kom hit med Teo.. fasiken känns så tomt utan Simon hemma.. saknar honom..Jag fick sms på kvällen..(han hade smugglat in mobilen) och han ringde en snabbis..han ville höra min röst sa han..

Av emme - 28 november 2006 19:32

Simon ringde. Han ska till ÖV i morgon, kan hända att han åker på avgiftning redan i morgon..han ringde lite senare..då lät han så himla väck..han försökte få tag på sin brorsa så han kunde köra hem Teo till mig..


Av emme - 25 november 2006 19:25

Åhh.. den här veckan har varit så underbar..simon har varit underbar..livet har varit underbart..känner mig verkligen älskad av honom.. han visar och säger så mycket..pysslar om mig.. o han har framför allt varit nykter..s å himla skönt.. vi var ut och käka Kina-mat igår..men vi drack bara en öl till maten.. han vill einte ha mer en så.. förvånad.. men väldigt glad att han höll sig lugn..men han somnade så snart vi kom hem till honom.. vi åkte ut till hans bror idag och fikade lite..hans syster var åxå där.. första gången jag träffade henne.. men fan så trevlig hon var.. skitmysig tjej..hon tog mig åt sidan o sa att Simon blivit en helt annan människa sen han träffade mig.. hon säger att han är mycket gladare..

Av emme - 12 november 2006 19:21

Har sovit hos Simon i helgen.. lördagkväll var väl ingen drömkväll precis.. Simon var visserligen nykter.. men han somnade så förbannat tidigt på soffan.. skitkul att bara sitta och inte ha någon att prata med..men i dag var han så mysig och go mot mig.. har bara haft en helt underbar dag..härligt underbart om man säger så..:)..hrm....

han skjutsade hem mig runt fyra.. fick ett sms vid tio ikväll.."Glöm inte att jag älskar dig vännen!Kram"... det värmde vill jag lova...

Av emme - 9 november 2006 19:19

Simon åkte runt tio.. men han ringde mig på kvällen.. han säger att han är rädd att jag inte kommer vara kvar när han kommer hem från behandlingen..jag vill ju ge honom en chans.. fan jag älskar ju karln!!

Av emme - 8 november 2006 19:15

Simon kom hit igår.. han var tyvärr ut på balkongen och puffade..fan!!! Han däckade ganska tidigt.. blir så jäkla besviken på honom..

Vi har bara varit hemma hos mig hela dagen..tagit det lugnt.. han har inte druckit eller puffat något.. jag blev så förbannad på honom igår.. sa vad jag tyckte o tänkte om att han puffar hemma hos mig.. jag upptäckte ju när han kom in att han varit ute o puffat..han bad om ursäkt i morse när han vaknade.. han vill inte fortsätta.. säger att han blir så lugn när han är hos mig.

Lovade att inte röka på mer hos mig..

Av emme - 6 november 2006 19:12

Simon har fått tag på en billigare lägenhet på andra sidan stan.. en fyra det åxå.. eller trea med uthyrningsrum.. nu säger han att lägenheten under är ledig och att jag borde söka på den..då får vi ju åtta rum och bara hissen emellan!!!..kan man bli annat än kluven?!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards