Alla inlägg under januari 2007

Av emme - 26 januari 2007 00:21

Pojken hans mår bättre, tydligen något fel på sköldkörteln. Simon sov hos mig inatt. han somnade på soffan. Trött efter allt som hänt.Han berättade att han hade varit tjacksugen hela veckan ochhan är orolig över hur han ska klara av festen vi ska till hos brorsan på fredag.

40-års fest o en massa folk han inte känner.. o samtidigt hålla en låg profil.. vet inte om han klarar av det. Han är väl nervös åxå över att träffa halva min släkt antar jag.


Av emme - 23 januari 2007 00:18

Simons yngsta grabbs mamma ringde igår.. pojken på sjukhus.. vet inte riktigt vad det är för fel på honom. svimmat på skolan. Simon sov väldigt oroligt inatt.. ska han aldrig få slappna av!? Simon åkte upp till sjukhuset, han kom hem till mig på kvällen, det märks att han har det jobbigt nu. Vill ju kunna vara ett stöd för honom, men när jag säger att jag älskar honom får jag bara tystnad tillbaka.



Av emme - 22 januari 2007 00:14

simon åkte hem idag. Jag trodde iaf vi skulle åka hem till honom tillsammans, han skulle bara hämta medicin men han hade ringt Maria om skjuts. Då säger jag bara NEJ TACK! Dax att han lär sig att jag INTE vill umgås med henne. Förstår inte att han alltid ringer henne när han behöver skjuts. Det finns BUSS! Han sa att han skulle komma hit till kvällen men som vanligt blev han hemma. Jag har en stor konkurrent i alkohol.. tyvärr..


Av emme - 20 januari 2007 00:10

Simon fick skjuts hit av sin brorsa igår.. han var långt ifrån nykter! Vet inte om jag orkar mer. Jag älskar honom, vill inte se honom så här, vill ju ha honom nykter. Idag har Simon legat i stort sett hela dagen. Jag har varit skitirriterad. Vill ju kunna umgås o göra något när vi ändå är barnlediga. De dagar han är nykter är ju allt så himla bra.. då njuter jag.

Han frågade om jag var sur.. men jag är inte sur, bara ledsen över att han hela tiden ska dricka o sova bort en hel helg.


Av emme - 10 januari 2007 23:58

Nuhar det varit lugnt ett par dagar igen.. Maria har sjunkit rejält i mina ögon.. har fått veta saker om henne som hon mörkat för mig.. trodde väl ändå att jag kände henne.. men tydligen inte.. inget som säger att jag måste fortsätta vara vän med henne när hon inte går att lite på..


Av emme - 8 januari 2007 23:53

Simon kom ut med tv:n som han köpt åt mig.. tydligen hade han bråkat med Maria o Tina..de påstod en massa som jag inte fattade ett dugg av..vet inte vad bråket handlade om men vad jag förstod så var Tina skyldig honom pengar för bilen hon köpt av honom. Mimmi hade hört Maria utanför säga att jag hade dåligt omdöme som släppte in Simon när han var på det viset!?.. Han hade då inte humör inne hos mig o han är nykter.. det var snarare hon som gjorde honom förbannad.. han visar knappast sur sida mot mig när det inte är mig han är förbannad på


Av emme - 6 januari 2007 23:49

Igår ringde Simon mig runt två.. då var han nykter..Jag ringde honom en timme senare.. då var han INTE det. Jag åkte hem till honom runt fyra..han var full o extremt otrevlig.. jag tänkte åka hem igen efter hans jävla kommentarer.. försökte styra o ställa med mig o DET går inte hem hos mig.. men då var han snabb att be om ursäkt.. kan väl knappast påstå att gårdagen var en kul kväll.. han var packad. men jag stannade kvar hos honom iaf.. även idag..men han var faktiskt lugn själv värre var det med hans son o polare.. de förde ett himla liv.. det blev inte lugnt förrän runt elva..


Av emme - 3 januari 2007 23:44

Han hade nyktrat till när han ringde i morse men han ringde senare på eftermiddan då var han inte nykter..ute med ngn polare.. "snickarn" antar jag det var.. de har känt varann så många år men tyvärr drar de ner varann..Jag ringde honom efter fyra då hade han nyss kommit hem, han sa att han skulle ringa mig senare..han var bladig..FAN! om han förstör det här nu!

Han ringde halv nio.Lite lugnare. Han sa att han ringer mig för att bli lugn. Han hade inte tagit något "bara" druckit...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards