Alla inlägg den 16 februari 2007

Av emme - 16 februari 2007 00:33

Fick besked från soc igår.. får hjälp OM jag säger upp min lägenhet o söker en annan!! Hur ska jag hinna det på tre månader?.. Försökte förklara för dem att jag betalar ju tillbaka bara jag får min lön..men jag tror inte det funkar.. måste ändå försöka hitta nåt billigare.. inte kul att betala nästan 9ooo spänn i hyra..

Jag ringde till Simon, han mer eller mindre sa att jag var löjlig som oroade mig, inget stöd där alltså.. vi pratade en stund han skulle ringa senare. Jag ringde upp honom på kvällen men fick inget svar. Har messat o ringt. Fick ett surt sms till slut: " Det är ju så jävla synd om dig, väx upp o gilla läget!!" Jag fattade inte ett jävla dugg..Men tillslut ringde han. Han sa att jag varit så negativ sista tiden att han inte vet om han vill fortsätta!!! Jag har lyxbekymmer enligt honom. Jag förstår ingenting!. Är det bara han som får må dåligt?!.. jag lade på luren..orkade inte prata mer..jag hörde inget från honom på hela dagen. Jag har varit så ledsen, han sa ändå igår att han ville försöka iaf.

Han ringde tillslut vid halv fyra. Sa att han var så less på alla samtal o sms. Han vill fortfarande fortsätta men JAG behöver ändra på mig säger han!! Förhållandet kräver ett givande o ett tagande från båda två inser han inte det?! Det är väl inte bara mig det beror på om det ska funka?!

Vet inte själv längre var jag står. Han måste åxå visa att JAG betyder något för honom. Han har ingt flera gånger o surrat o är förbannad på någon som bor här i området. Lät som om han tagit något.. han ringde 4 i morse.. jag sa att jag behövde sova.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards