Alla inlägg den 18 augusti 2006

Av emme - 18 augusti 2006 17:53

Jag och Lena var ner på parken och skulle kolla på ett band som spelade.. Simon ringde när jag var där.. han var hos Maria på grillfest med hennes brorsa..inte riktigt nykter..men det var å andra sidan inte jag heller.. jag och Lena gick iväg från parken... bandet vr ingen hit direkt..ringde till Simon och sa att vi skulle gå ner på puben istället..han och de andra kom dit..han höll sig till mig hela kvällen,,skitgo.. hade inga bekymmer med att visa att det var mig han ville vara hos om man säger så.. skönt med karlar som vågar visa känslor offentligt iaf.. Lena skulle sova hos mig, bussen till stan hade gått för längesen.. jag, Simon o Lena gick hem till mig..han hade lite svårt med balansen..:).. vi tog en nattmacka sedan däckade Lena i min dotters rum(min dotter är hos sin pappa i helgen)..jag o simon gick in till mig.....mmm... härligt..underbart..bara mysigt..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<<
Augusti 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards